Autor Tema: Kvarovi i garancija  (Posjeta: 49332 )

Offline decibel

  • Dacia vozac
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Dacia Logan Ambiance, 1.2 16V, 2015.
Odg: Kvarovi i garancija
« Odgovori #255 : Siječanj 07, 2019, 03:08:07 poslijepodne »
Evo, da ne otvaram novu temu, a kako je moj Logan pri isteku garancije o problemu ću pisati ovdje. Logan 1,2 je kupljen u 12/2015 i ima još mjesec ipo garancije, prošao je 55000 km. Što se tiče motora sve je 5, nikakvih problema dosad nisam imao....bilo je samo jedno neugodno iskustvo sa ovlaštenim servisom u Zadru sa popravkom limarije nakon sudara, a o tom neugodnom iskustvu sam već pisao.
No, ima jedan problem sa žmigavcima koji se prvi put javio još kad je auto imao 2 mjeseca, a odonda se ponovio 10ak puta. Prvi put kad se desilo (veljača 2016.) zvao sam Dacia assistance za savjet jer je bila nedjelja ujutro, a oni su mi ''savjetovali'' da pričekam do jutra (ponedjeljak) pa onda zovnem ovlašteni servis. Problem je slijedeći - odjednom žmigavci prestanu raditi, a ponovno prorade tek kad se ugasi motor i opet upali (reset elektronike !?). U ovlaštenom servisu u ZD sam bio već 4 puta radi toga, prvi put kad sam došao žmigavci nisu radili (desilo se u kad sam bio u dijelu grada koji je blizu servisa) i onda su se sami uvjerili u to, ostala 3 puta sam došao idući dan ili nakon par dana kad je sve normalno radilo. Nemaju nikavu ideju što bi to moglo biti, kad se spoje na auto nema nikakvog traga bilo kakvog kvara na elektronici. Kažu da je negdje možda loš kontakt, te da treba prekontrolirati sve spojeve. Ono što su dosada napravili je: zamjena ručice žmigavaca i zamjena konektora na žmigavcima, no problem bi se uvijek ponovo javio nakon par mjeseci. Naručen sam za 10ak dana kad će dobro pretresti sve spojeve, a ako se i nakon toga javi problem spominjali su mi zamjenu procesora (što god to bilo). No, ono što mene muči je istek garancije i ako se problem javi opet za cca 4-5 mjeseci i oni utvrde da je zaista ''procesor'', tko će onda snositi trošak popravka. Problem je prijavljen više puta za vrijeme garancije i nije riješen, a javlja se rijetko (2-3 puta godišnje). Ima li netko ideju što bi to moglo biti i kako doći do nekog trajnog rješenja? Znam da ni ovima u servisu nije jednostavno naći rješenje, ali imam dojam da se baš i ne trude dovoljno, s obzirom da sam bio više puta radi iste stvari i najčešće bude pitanje: a kako da mi to sada riješimo kad sve radi normalno ?

Red bi bio da napišem kako je sve završilo. Auto je bio 3 dana na servisu - sve su do u detalje pregledali i nisu našli ništa što bi upućivalo na bilo kakav loš kontakt ili slično. Na kraju su dobili odobrenje (ako sam dobro razumio iz Slovenije) za zamjenu dijela elektronike koji upravlja radom žmigavaca. To je i učinjeno 10ak dana kasnije kad je dio stigao. Nadam se da je s tim ova priča uspješno privedena kraju, ali nikad se ne zna....

Offline Vanja

  • Predsjednik kluba
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Postova: 4737
  • Karma: 40
  • Duster 2 Prestige 4x2 110
    • www.DaciaKlub.hr
Odg: Kvarovi i garancija
« Odgovori #256 : Siječanj 11, 2019, 12:35:09 poslijepodne »
Nadam se da je stvarno rijeseno, bilo bi stvarno presmijesno da ti se taj problem opet vrati. Ukoliko se stvarno opet vrati problem, javi nam ovdje pa da te uputimo u jednu normalnu autokucu/servis gdje ne rade "lajbeki"  :dobroje: