Author Topic: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru  (Read 13879 times)

Offline Logan Base

  • Dacia vozac
  • Posts: 58
  • Karma: 8
  • Logan Base 1.4 MPI + LPG by OMVL
Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« on: March 06, 2012, 07:26:30 PM »
Zadnja dva vikenda se šarafilo i podmazivalo zbog jutarnjih gašenja motora prilikom kočenja...
Pribor i alat:
križni odvijač za skidanje poklopca kućišta filtera zraka, plosnati odvijać za pomoć pri skidanju poluge za otvaranje zaklopke i skidanje vakuum crijev, set zvjezdastih imbusa,okasti ključ broj 10 za skidanje kućišta filtera zraka, sredstvo za hladno čišćenje i odmašćivanje mehaničkih dijelova, štapići za uho za pomoć pri čišćenju kućišta motorića, q-pack pivo od 1 L  :a055:
Postupak:
Najprije se odšarafi 5 križnih šarafa i otkače one 4 kvačice što drže kućište filtera zraka. Makne se filter,odvoji cijev za dovod zraka u kućište, te se nastavi odvijanje 4 zvjezdasta šarafa što drže kućište. S kućišta se s donje strane odvoji crijevo za dovod goriva koje se na njem pridržava i s motora se otpoji crijevo za odvodnju uljnih para prema filteru zraka :banghead: Potrebno je još otpojiti konektore struje s motorića i senzora zaklopke.
Kad sve to maknete iduće se otpaja poluga što otvara leptir-zaklopku. Uz pomoć plosnatog odvijača pažljivo se odvoji s jednog zgloba.. Zatim se još odvija šaraf koji drži učvršćenim difuzor za motor,a nakon njega se difuzor pažljivo izvlači i još se otpaja uz pomoć plosnatog odvijača i crijevo vakuuma. Kad je sve to vani, s lijeve strane se skida motorić odvijanjem dvaju zvjezd. šarafa. Sam difuzor sam sprejao,pa čistio krpom,pa opet nasprejao, te ostavio da se suži na suncu. Štapićima za uši sam detaljno izbrisao kućište motorića. A Motorić sam prilikom prvog rasklapanja samo detaljno obrisao-nisam ga sprejao. Drugi put sam ga opet prebrisao ,ali i podmazao. To sam napravio tako što sam tako odvojeni motorić spojio na strujni konektor i tri puta dao i oduzeo kontakt. Četvrti put se motorić skoro raspao na sastavne dijelove. Ako možete, radite to još s nekim tko će nadgledati rad motorića i pazit da se ne razleti na sve strane. Kad se tako motorić skoro razletio odvio sam osovinu i rastavio ga na dijelove. Namazao sam ju mašću i masti zapunio rupu u tijelu motorića gdje se šarafi polovica klipića motorića-druga polovica klizi gore-dolje. Nakon toga sam uočio problem da ga neću moći vratiti u njegovo kućište jer se previše izdužio-otvorio. Gurnuo sam ga do kud je išao,a zatim njegoovim šarafima pažljivo pritezao dok nije sjeo u kućište. Nakon toga sam ga ponovo otšarafio i izvadio da vidim dal je sve sjelo na svoje mjesto. Nakon toga sve obrnutim postupkom treba vratit natrag. Nesmje se zaboravit vratit vakuum crijevo,crijevo od ulja,utisnut natrag na kućište crijevo od goriva.
Prvi put kad sam raskapao nisam podmazivao motorić i nije bilo nikakvog pozitivnog učinka nakon silnog posla. Drugi put sam ga podmazao i auto se rjeđe gasi. Trebat ću ga zamjeniti jednog dana. U tokiću košta od 400 do 500 hrvatskih novaca. Sve ovisi o modelu i najbolje ga je skinuti i pokazati prodavaču.
A sad fotografije kronološki :
« Last Edit: March 06, 2012, 07:43:00 PM by DarioGTI »

Offline Logan Base

  • Dacia vozac
  • Posts: 58
  • Karma: 8
  • Logan Base 1.4 MPI + LPG by OMVL
Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #1 on: March 06, 2012, 07:30:51 PM »
I još fotografija:
« Last Edit: March 06, 2012, 07:43:27 PM by DarioGTI »

Offline DarioGTI

  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4943
  • Karma: 77
  • '00 BMW E46 320Ci
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #2 on: March 06, 2012, 07:44:01 PM »
Odličan DIY! +1

Nadam se da su ovime problemi završeni!  :a055:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa -> 219.200km (sold)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C-> 55 000km (sold)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa -> 114.150km (sold)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C -> 140.200km

Offline Matija_vz

  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 1074
  • Karma: 8
  • dacia logan 1.4 laureate
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #3 on: March 06, 2012, 09:31:38 PM »
bravo ja se spremam to napraviti več neko duže vrijeme sad znam kako treba  :oklaski:
dacia logan 1.4  laureate 2005god
Varaždin

Offline Andjelko

  • Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4189
  • Karma: 92
  • Dacia Sandero Laureate 1.4
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #4 on: March 06, 2012, 09:33:49 PM »
Odličan DIY  :dobroje: za pohvalu , i ja dajem + za trud, ali ipak imam jedno pitanje pod materijal naveo si "q-pack pivo od 1 L" a čije'  :laugh:  :a055:

Offline Vanja

  • Predsjednik kluba
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4821
  • Karma: 40
  • Duster 2 Prestige 4x2 110
    • www.DaciaKlub.hr
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #5 on: March 06, 2012, 10:25:15 PM »
Odličan posao i odlično objašnjeno  :a025:

Za trud jedan + i zahvaljujem ti se na postavljanju ovog korisnog materijala  :a025:

Offline vlado44

  • Dacia test vozac
  • **
  • Posts: 136
  • Karma: 7
  • Sandero 1.6 Laureate
    • 2CV blog
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #6 on: March 08, 2012, 07:27:10 AM »
 :oklaski:  Za početak pohvale, kako za obavljeni rad, tako i za uputstva. No zanima, me nakon koliko km se obično ukaže potreba za čiščenjem ili promjenom motorića i drugo koji je razlog da motorić radi problem ((ne)kvaliteta ili nešto drugo) ?

Hvala za odgovore i sretno!

Offline Logan Base

  • Dacia vozac
  • Posts: 58
  • Karma: 8
  • Logan Base 1.4 MPI + LPG by OMVL
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #7 on: March 08, 2012, 08:45:11 PM »
Andjelko, Žuja je zakon  :a055:

Meni se taj problem već počeo javljati na oko 60tkm. Tad sam mislio da imam nekih problema s plinskom instalacijom,al ove zime mi se počeo i na benzinu gasit i shvatil sam da imam neki poseban problem. Na facebook-u KN auto magazina mi je neki lik pisao da je on na svom Megane-u najprije dva put ugrađivao polovne motoriće,a onda otišao u Tokić , kupio novi za 450kn i da više nije imao problema. Ako je sve to stvar motorića, a mislim da uglavnom je, onda je po meni to stvar njegove nekvalitete. Na tom klipuću kojeg sam odšarafao iz tijela motorića masti je bilo jedva u tragovima malo, vjerovatno je i mehanizam unutar kućišta motorića isto slabo podmazan nakon 80 i kusur tisuća km i dolazi do trošenja pojedinih dijelova.  Razmišljao sam sad  da to kućište našpricam s wd-40 il ga zalijem s par kapi ulja,al me bilo strah da ne izazovem kratki spoj. Kućište je "zakovano" na tri mjesta da se neda rastavljat. Al kad se skroz pokvari ću zabušit ga na ta tri mjesta i rastavit ga do kraja. Hm, možda sam  sad to trebao napravit dok se još da nešto spasit.
Razmišljao sam i o tom da se možda čok prerano isključuje il da su možda brizgaljke prljave. Možda je više faktora u igri. Prije par godina je Auto klub pisao o nečistom gorivu,ali i o nečistom plinu. Spominjale su se dugolančane molekule,spojevi olefini koji se "ljepe" za dijelove motora i stvrdnu se kad se ohlade. Kad se motor dobro ugrije opet se odljepe... U prilog toj teoriji samo ću stavit par slika filtera plina kojeg sam pred Novu godinu mjenjao nakon 15tkm:

Offline logan

  • fosil
  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 1261
  • Karma: 75
  • Logan 1,6 Laureate 2005.
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #8 on: March 30, 2012, 04:09:45 PM »
Svaka čast, temeljit tutorijalnema šta  :oklaski:!!! I ja sam na svom Loganu čistio tak motorić zbog kojeg mi se motor gasio na leru. Pisao sam o tome na drugim forumima ali evo na ovom si me pretekao.  :a025:
Isti takav motorić ler gasa imam i na mom Hyosung motoru pa mije i on svojevremeno zadavao glavobolju. Međutim, nisam skužio da se motorić može rastaviti na najsitnije djeliće kao što si ti učinio.
Svaka čast za ovaj podvig, svakako sam planirao opet skidati motorić jer sam dvaput ove zime ponovno imao simptome njegovog nepravilnog rada.  :55_2:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com
_________________________


Offline frenchkey

  • Dacia vozac
  • Posts: 42
  • Karma: 3
Odg: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #9 on: July 28, 2012, 01:54:02 PM »
kad motorić ovako rastaviš do kraja onda je potrebno napraviti prilagođavanje istog i to duljom vožnjom na odreženim okretajima i još nekim cakama, bilo na Renault forumu, ne sjećam se više. Ili prije rastavljanja izmjeriti pomičnim mjerilom koliko točno je klipić bio van pa vratiti na istu duljinu

Offline žac

  • Dacia Rally vozac
  • ****
  • Posts: 847
  • Karma: 13
  • Logan 1.4 MPI 2007. i Yugo 55 IN 2006.
Re: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #10 on: November 17, 2020, 09:01:24 PM »
Step motoric se kalibrise na sledeci nacin...
Posle montaze se daje kontakt 4 puta za redom u razmacima od par sekundi.

Offline logan

  • fosil
  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 1261
  • Karma: 75
  • Logan 1,6 Laureate 2005.
Re: Ciscenje motorica ler gasa na 1.4MPI motoru
« Reply #11 on: November 22, 2020, 09:00:12 AM »
Step motorić ler gasa na mom Hyosung skuteru nisam uspio kalibrirati već godinama. Dok je ljeto i temperature su oko 30 sve nekako funkcionira ali preko zime je paljenje skoro nemoguće jer motorić očito ne vrši funkciju. Nabavio sam i novi ali nema pomoći. Za podešavanje bi trebalo imati kompjutersku dijagnostiku ali do nje ne mogu doći. Zapravo imam je instaliranu na laptopu (i na CD-u) ali nemam interface za spajanje na motor.
Za Renaulte je bila nekakva procedura ali sad ne mogu pronaći detalje. Trebalo je određeni broj sekundi dati kontakt i onda između nekoliko uzastopnih davanja kontakta napraviti pauze koje su također propisane u sekundama.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com
_________________________