Pa rezultat
Tu zavisi puno faktora, to još moram vidjeti kada stanem pred rampu za dB.
Slijede prepravke i pojačanja:
- Nabaviti kućište ANL osigurača i osigurač od 200-250A
- Provući 70mm2 naponski kabel kroz auto i nabaviti stopice za njega
- Spojiti kučište osigurača u auto, odnosno montirat ga
- Nabaviti 50mm2 naponski kabel i sa njime napraviti BIG3 (pojačanje na relacijama alternator-akumulator, akumulator-šasija, akumulator-masa motora)
- Napraviti novu kutiju za subwoofere, 120L 37Hz slot port od 16mm MDF-a
- Napraviti nekakav bočni zid unutar gepeka za montažu dva pojačala i kondenzatora
- Spojiti natrag JBL pojačalo, ali ovaj puta za prednje sisteme
- Spojiti natrag voltmetar (analogni), a ujedno biti u potrazi za nekim finim digitalnim, po mogučnosti sa ampermetrom
- Nabaviti damping materijala i obložiti gepek i krov
Ono što je vjerojatno najbliže jeste spajanje JBL-a na prednje sisteme jer sam provukao nove kablove do gepeka za njih, jer se pojačalo nalazi u gepeku. Mimo toga, spajanje voltmetra, malo će se kemijat po centralnoj konzoli.
To je plan što se tiče audio sustava, vidjet ćemo kako će to sve biti nakon toga.
Trenutno su mi subwooferi spojeni na 4Ohma, u toku normalnog slušanja nema smetnji, iako se pri većim glasnoćama primjećuje blicanje svjetala (na 4Ohma nešto malo, na 1Ohm blicaju i svjetla i rasvjeta interijera pri većim glasnoćama).
Jučer i danas sam subwoofere spojio na 1Ohm. Brutalno svira. Iako, zabava je bila kratkog daha jer slabašni osigurač od 60A nije mogao izdržati opterećenje od 1500W koliko daje x1502 na 1Ohm, tako da sam vratio na 4Ohm-a.
E, nakon toga bi se mogao očekivati neki fini rezultat!