Evo i mene sa konkretnim podacima (konacno)
i jos nekim pitanjima i dvojbama. Obavezno osiguranje po kućama (uz DA tablice i 25%bonusa za drugo vozilo, kalkulacija na 1.4 Sandera - 55kW i osiguranje vozaca i 4 putnika u slucaju nezgode):
- Allianz - 1640,86 kn
- CO - 1566,68 kn (smrt 40k, invaliditet 80k-ukljuceni doplatak kosta 118,80kn)
- Jadransko - 1537,88kn (smrt 30k, invaliditet 60k)
- HOK - 1467 kn**
- Euroherc - 1307,87**
** kalkulacija stara 2mj pa trebam jos provjeriti je li vrijedi jos neki poklon bon od 200kn i obuhvaca li navedena osiguranje svih putnika
Usput, cijena prema internetu je za osnovno osiguranje od auto odgovornosti 1447,88 kn kod bilo koje kuce. To je znaci bez dodataka a onda na to su eventualne opcije za povecanje pocetnog troska tj pokrica (opcije za osiguranje svih putnika u slucaju nezgode, opcija za osiguranje svih putnika u slucaju krivice vozaca, pokrice loma stakla-bocnih, prednjih i zadnjih stakala, opcija za pokrice zrcala-retrovizora i svjetala).
Kasko (zatrazen puni-dakle da obuhvaca i stakla, kradju, nepogodne, zrcala i svjetla, no trebam jos u 4 oka sve detaljno provjeriti):
- HOK - 2196kn
- Allianz - 2153,09kn
- CO - 1877,75kn (doplata za C komb. - lom i ostecenja zrcala i svjetala jos 125kn)
- Jadransko - 1838,68kn
- Euroherc - 1741,51 kn
Kod Euroherca se lom stakla moze uzeti kao dodatak na osnovno osiguranje te kosta 50€ i ne utjece na bonuse po polici AO ili kaska.
Kod Jadranskog se lom stakla takodjer moze uzeti kao dodatak na osnovno osiguranje te kosta 362kn ali ne znam utjece li na bonuse po polici AO ili kaska.
Kod HOK-a postoji nesto sto se zove obvezna odbitna fransiza i iznosi 20% od vrijednosti vozila ako se dogodi kradja u prvoj godini. Ja to prevodim da mi umanje vrijednost auta za 20% ako ne ugovorim dodatno tj ne doplatim premiju i ne otkupim ovu obveznu fransizu.
Koliko sam shvatio a mislim da je netko vec i spomenuo negdje, osiguranje vrijedi unutar HR i van nje osim za zemlje van sustava ZELENE KARTE(moram tek vidjeti koje su to) no tu su iskljucenje Srbija i Crna Gora.
Ako sam dobro shvatio princip fransize to bi jednostavno znacilo da do iznosa fransize (1-5% nabavne cijene vozila) troskove ne snosi osiguravatelj vec ja a tek preko tog iznosa (npr za 1% od 70k to je 700kn) mi placa kuca.
Dodatno pitanje je da li se u tom slucaju naplate stete u kombinaciji sa fransizom dobiva malus ili ne? Cini mi se da je Andjelko spominjao da ne ali u izracunu kaska se vidi malus od 15% pa mi nije jasno.Naredno pitanje je za Andjelka i ostale koji znaju provjereno:
kod kojeg ste osiguravatelja uzeli kasko i ima li on obveznu odbitnu fransizu te ako ste je otkupljivali koliko je to povisilo troskove kaska?Takodjer me zanima koji je ocekivani trosak registracije i porez te o cemu oni ovise? Vidio sam u autoklubovom testu Sandera na 100 000km da je bilo navedeno da je registracija 985kn i porez 300kn a ne znam ovise li o broju automobila, podrucju u Hrvatskoj i sl.. ili mogu racunati bas na te cifre?
Osim troska samog vozila, troskova kredita(uz to i javnog biljeznika), imam li uz vec nabrojane registraciju, osiguranje i porez
jos i neke dodatne troskovi?
Andjelko, sjecas li se koliki je trosak ovjere kredita bio kod JB te koje osiguranje su trazili, je li se trebala knjizica vozila nositi negdje?
Za kraj, kada u popustima navode clanstvo u HAK-u je li to samo pro forme ili uistinu traze broj clanske? Pitam iz razloga jer je struktura popusta za osiguranja varijabilna i ovisi o kuci tj prodavatelju pa kod CO sam recimo dobio info da ako donesem neku jeftiniju ponudu od konkurenata da bez obzira na njihovu cijenu ce probati neki ekstra popust srediti.
jedva se natjerah sve ovo natipkati i jos vise ljudi zagnjaviti pitanjima al kad je lova u pitanju...