Evo danas sam i ja spojio uz pomoć jokera Logana i radi bez greške
Znam jednoga koji bi to rado napravio.
Quote from: Andjelko on June 26, 2011, 10:36:20 PMZnam jednoga koji bi to rado napravio.Nije bed na sljedečem meetu ponesemo lemilice ,kliješta i šarafcigere i bacamo se na posao grupno spajanje žica da vidiš nakon par piva imat će i tempomate
Svima vam je vjerojatno zasmetalo to što nakon prskanja vjertrobrana morate posebno uključiti brisače i nakon par brisanja ih ponovno isključiti. Još više smeta činjenica da ta opcije postoji programirana u UCH (unite centrale habitacle - francuski naziv za centralnu jedinicu koja kontrolira pomoćne uređaje na vozilu) Znamo da su u Daciji štedjeli na svakom koraku kako bi snizili cijenu ali ovo je ipak malo previše. Ovdje se radi samo o pola metra žice i jednom konektoru čija vrijednost se mođe izraziti u lipama.Dakle, već spomenuti ECU se nalazi s lijeve strane blizu poluge za otvranje poklopca motora. UCH ili prostim rječnikom kompjuter je kutija na koju dolazi nekoliko konektora sa šumom žica.Sa UCH moramo odspojiti smeđi konektorNa konektoru ima slobodnih mjesta u kojima nema mikro stopica koja se natiče na pin na UCHKao što je na slici označeno, nova stopica se ubaci na četvrto mjesto gledano s desna. Najbolje se držati slika jer na njima je zorno objašnjeno i ne možete pogriješiti.Meni je problem predstavljalo gdje nabaviti odgovarajuću stopicu koja paše na pin UCH i koja se može ubaciti u prazno mjesto smeđeg konektora.Rješenje je došlo savim spontano kad mi se u rukama našao pokvareni mrežni ispravljač iz stolnog PC-a.Na njemu imamo više malih konektora sa četiri pina koje samo treba izvaditi iz plastičnog kućišta.Izvadio sam metalnu stopicu iz plastičnog kućišta pazeći da je pri tome ne uništim. Pri njoj sam imao dvadestak cm žice pa je nedostajalo još oko pola metra da ij jednog komada dosegne do konektora na prekidaču ručice brisača.Zatim treba otvoriti kučište oko upravljača ispod kojeg se nalaze prekidači svejtala i brisača. Za to nam treba torx odvijač kojim odvijemo vijke smještene s donje strane. Kućiše je međusobno spojeno "klik" spojnicama i potom ga rastavimo i odvojimo pa time dobijemo pristup bijelom konektoru koji je uključen na ručicu brisača.Žicu koju nam treba sada odvesti na UCH trebamo spojiti na žicu koja je označena na slici (smeđa na Loganu, vjerujem da je tako i na ostalim Daciama) Time ćemo na UCH odvesti impuls uključenja prskalica koji će sada pokretati brisače. Ja sam za spajanje dvaju žica koristio ovu spojnicu koja je jednostavna za primjenu, nema potrebe za kidanjem žica niti kasnijem dodatnom izoliranju. Spojnica se navuče na žicu na koju se želimo spojiti a u drugi žljeb uvučemo kraj žice kojom odvodimo impuls na UCH. Za spajanje treba samo kombiniranim klještima stisnemo metalni dio koji tada zagrize obje žice i time ih čvrsto spoji. Na kraju plastični poklopac spojnice preklopimo preko spoja i time smo izolirali kontakt pa nema potrebe za dodatnim izoliranjem. Napominjem da ovakvih spojnica ima kupiti u svim bolje opskrbljenim trgovinama elektromaterijala.Sada još predstoji da spojimo ove dvije žice, onu koja je sada na konektoru brisača i onu prvu koja će biti preko smeđeg konektora uključen a na UCH. Ja sam ih međusobno zalemio a preko spoja navukao termo bužir čime sam dobio jednostavan i siguran spoj.Kada smo novu stopicu uvukli u smeđi konektor, iako fizički izgleda malo drugačije od originalnih tamo je legla kao budali šamar . Konektor inače ima logo Peugeota i Citroena što znači da takav koriste i ostali francuzi. Napomena - na ovoj slici još nije bila uvučena na četvrto mjesto s desna! Nakon što smo smeđi konektor vratili na svoje mjesto u UCH, najprije ćemo prije sklapanja svega isprobati radi li ono što smo željeli postići. Kad damo kontakt i kratko povučemo polugu brisača za prskanje stakala brisači se moraju automatski pokrenuti jednom a ako prskalicu zadržimo da prska dulje tada se brisači automatski pokrenu i odrade brisanje stakala tri puta. bokjel ovo iko isprobao napravit na sandero?ak ja jel radi? pozz