Plus svemu tome..
Kad je dacia isla na kasko zbog malo uspravnog puknuca branika, i laganog udubljenja blatobrana kod zmigavca, nisu pogodili boju, i onda su polirali cijeli auto, a auto je bio oko 3 godine star.
Pri tome stavili su novi branik, koji na sebi nije imao niti primer, niti filer, nego su bojali direktno na branik, usljed cega je nakon 6 i manje mjeseci doslo do otpadanja laka i same baze.
A od pravog posla djelilo ih je samo cistilo za plastku, primer za plastiku i filer.... zar je to toliko skupo da se napravi uredno, a steta je iznosila preko 5 000 kn......
Zalio sam se, ali mislili su da sam obican seljo pa me mislili preveslat, ali ja sam autolakier po struci, i nisam mutav kao sto misle, i kad su vidjeli da se nedam zajebavati, usutili su i priznali pogresku... ali neka, izgubili su samo musteriju, i propali..........
Nazalost morao sam vratiti stari branik kojemu je boja jos i danas kao i prvog dana, samo sto ima oko 7 cm puknuce branika (uspravno)...
Boju sa novog branika koji su bojali ogulio sam do temelja, i kad budem farbao i sredjivao koroziju moram i taj branik obojati, ali ici ce u komplet boju prednji i zadnji.
Zatim, cijene dijelova su preskupe na odnos cijena u srbiji u dacia servisima..
Evo jedan primjer...
Filter goriva za 1,5 dci u osijeku na strosiki (vise ne radi) bio je manje od 600 kn i nemaju na stanju, morao se cekati oko 1 mjesec - najobicniji filter goriva, halo, o cemu pricamo,, zalosno ali isitnito...a u srbiji 100 km od mene isti taki filter - napominjem dacia servis prodaja vozila i slicno 220 kn.... velika razlika, i ima ih krsa na stanju
Zatim.. mrezice za branik. kod nas u istom servisu u osijeku cca 50 e jedna i nema ih na stanju, dok je u srbiji 20 e i ima ih puno skladiste....
To su samo sitnice koje usporedjujem...
Ako neko misli nesto kod nas prodat onda to radi na sasvim pogresan nacin...
Zatim prilikom stavljanja novog branika nisu stavili par tipli koje sam morao kupiti i staviti da drze plastiku.
Napominjem, ja ne prozivam nikog, nego samo kad pricamo da pricamo o svemu, ne zanima me ko ce se ljutiti ko nece, njegov problem...
E sad da odgovorim andjelku na iscrpnu repliku hehehe
1. auto je od autokuce, ili ti lizinga, ja sam samo korisnik dok se ne otplati
2. vozilo je dobilo 3 godine na mehaniku, 5 na limariju
3. ak lozic siroko polje
4. ako ja lazem, stare plocice ne lazu
5. ja taj auto ne vozim jako dugo vremena, a ne zelim i necu da svaki dan obilazim oko njega i gledam hoce li koja tackica da izbije.. samo sam rekao da VOZILO TRUNE NAKON 6 GODINA a nebi trebalo.
6. sve sam napisao pod brojem 5
7. ja nisam laik, a ako cu kupit novo auto i lezati pod njim i gledati sta ima sta nema, odoh da se ubijem... i nisam rekao da sam to saznao jucer, nego sam napisao da NEMA ZASTITU.
8. imam dokaze hvala bogu... stara masina, mjenjac, i racuni od dizni i druge masine - darac je cak i vidio sve dijelove.. tako da...
9. ovako, auto je kupljen sasvim slucajno, imao sam novog yarisa i prodao nakon 3 godine jer se prelazio ohhoho kilometara a on je fakat potrosac, ali je isoa kao zvrk. i uplatili smo opel astru i onda sam kroz voznju u djakovu naisao na dacia siroko polje, i izgubio akontaciju za opela i uplatio daciu.. i to je bio jedini dizel, koji je dosao iz siska, koji je nazalost , ustvari, masina i dizne su mu bile pod tvornickom greskom.... eto.. jedini dizel koji je bio u hrvatskoj, a drugi se morao cekati nekoliko mjeseci.. a prodali smo yarisa i trebao nam je auto, ai da sam ovo ocekivao sve.. nema sanse....
10. usporedjivati stari auto i novi svakako je realno.. danas se novi stampaju kao lego kocke, a prije moj prijatelju nisu... da se razumjemo... mene fascinira sto mogu napravit generalku na golfu za 1500 kn (OSNOVNA GENERALKA) bez kompijutera, strucnjaka i slicno.... i to za par sati, a djelova imam i na benziskoj u plazma keksima...
11. to si u pravu, nemaju svi mjesto i 100 kvadrata garaze za sarafanje, a kamo li znanje... zato su servisi tu da naplate, ili otici kod nekog majstora uz preporuku da se to odradi jeftinije, a opet isto... ako onaj u servisu zavrne vijak 6 mm sa 10 kljucem, onda ce mislim i majstor koji nema sevis isto tako uraditi. nemoze uzet kljuc 9 ili 11...
12.hvala na zeljama sa novim autom... mada mi je golfini sasvim ok, karavan, dizel, komplet sam sve novo stavio na taj auto, ali ne razmisljam, da kucnem u drvo. dok dacia ide na bubanj, i da mogu bar jednu noc prespavati u miru da necu sa jutrom ici po starog jer mu je crkao.... negdje, zbgo nekog kvara....
ne pljujem po nijednoj marci, samo iznosim misljenja i iskustva sa svojim autom i servisima....
hvala na razumjevanju.....
cheers
I jos jedan minus kod logana je taj da na zalost svih ljubitelja nabrijavanja muzike...
da loganov gepek nije pogodan za bas i slicno.
Jeste , ako na gornjoj polici di inace dodju 2 zvucnika izbusite 2 rupe i stavite alu cijev u gepek... da nekuda ima zrak di izaci....
Testirano sa 2 Pioneer subwoofera....
Probano, utvrdjeno, izvadjeno....
Kad se izvade zvucnici dobije se ljep zvuk basa...
Eto da bar dam jedan plus:) - tj, da odmah repliciram minusu par redova iznad :)