Author Topic: Korozija i problemi s lakom  (Read 38065 times)

Offline logan

  • fosil
  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 1306
  • Karma: 75
  • Logan 1,6 Laureate 2005.
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #15 on: January 24, 2012, 08:13:03 PM »
Ovo osim što ružno izgleda prilično je bezaleno. Slično je i kod mene pa evo nakon gotovo 7 godina ta korozija nije ništa više napredovala.
Na žalost ti neki sitni detalji svima bodu oči ali na takvim stvarima površne obrade tvornica uspjeva ostvariti znatne uštede a da znatno ne ugrozi funkcionalnost i trajnost vozila.  :d018:
Srećom svi su ti detalji uglavnom skriveni od očiju pa ih običan vozač ni ne primjećuje a još bolje da to ne gledaju nadobudni susjedi ili prijatelji koji vole tražiti razlog svojim tvrdnjama da smo pogriješili kad smo kupovali Daciu.  :a010:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com
_________________________


Offline Andjelko

  • Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4232
  • Karma: 94
  • Dacia Sandero Laureate 1.4+LPG
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #16 on: January 24, 2012, 08:46:20 PM »
......još bolje da to ne gledaju nadobudni susjedi ili prijatelji koji vole tražiti razlog svojim tvrdnjama da smo pogriješili kad smo kupovali Daciu.  :a010:

E ta ti je prava rečenica! za ovo mora sjesti +

Offline krle

  • Dacia vozac
  • Posts: 52
  • Karma: 7
  • Logan Laureate Pack 1.4 MPI 09/2005
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #17 on: February 16, 2012, 09:51:24 PM »
Ja sam i na forumu u Rumuniji imao primedbu na ovo, a kao dokaz zam postavio fotografije novog Dustera sa sajma automobila u Beogradu 2010.g. gde se vidi korozija na poluosovinama i izduvnom sistemu.

 
 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=169508&view=findpost&p=2353668

 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=169508&view=findpost&p=2385179
 


Ubrzo posle toga je jedan časopis u Rumuniji   http://www.click.ro/extra/auto/Duster-rugineste-intr-o-luna_0_929907174.html   objavio moje fotografije sa  http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=870.msg16380#msg16380.

 Usledila je i reakcija fabrike u pisanom odgovoru za medije, koja je takođe objavljena u pomenutom časopisu.

"Naša vozila imaju garanciju    3 godine ili 100.000 km. Sva su zaštićena od korozije. Dacia  nudi 6-godišnju  garanciju protiv korozije. Izduvne cevi su  od nerđajućeg čelika.  Ovakav izduvni sistem    je također prisutan na modelu Sandero koji  nema   takav problem. Mi ne znamo izvor ovih fotografija. Mi ćemo pokrenuti istragu "


Zbog mogućih grešaka u prevodu evo i originalnog teksta saopštenja:

("Maşinile noastre au o garanţie de 3 ani sau 100.000 km.Toate sunt supuse unui tratament anti coroziune. Dacia oferă o garanţie anti coroziune de 6 ani. Ţevile de eşapament sunt din oţel inoxidabil. Este acelaşi sistem de eşapament prezent pe Sandero, model cu care nu am avut nicio problemă de acest tip. Nu cunoaştem sursa acestor fotografii. Vom lansa o investigaţie".)


Slažem se sa stavom koji je izneo logan ali je ovakvo saopštenje fabrike u vidu klišea stvarno neverovatno. Mogli su jednostavno da kažu ušteda i niko im ne bi zamerio.




« Last Edit: February 16, 2012, 10:16:35 PM by krle »

Offline DarioGTI

  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4951
  • Karma: 78
  • '00 BMW E46 320Ci
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #18 on: February 16, 2012, 10:16:04 PM »
Eh Krle, što bismo mi bez tebe!  :a055:

Inače, momci i cure pogledajte post sa DFS-a koji je Krle gore linkao. Jako je dobar izvjestaj potkovan dobrim fotografijama!

Hvala Krle još jednom!
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (sold)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (sold)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (sold)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 190.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 5200km (DE)

Offline krle

  • Dacia vozac
  • Posts: 52
  • Karma: 7
  • Logan Laureate Pack 1.4 MPI 09/2005
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #19 on: February 16, 2012, 10:26:48 PM »
Mali Off.

Nisam dobro shvatio ovo saopštenje u vezi istrage. Možda su mislili na mene  :57: pa sam im postavio fotografiju sa  br.šasije (VIN) vozila kojeg sam slikao. 
Naravno, moje namere u vezi ovih fotografija su bile krajnje dobronamerne i računao sam na to da će doći do fabrike,
 što mi je na kraju  i uspelo.  :a049:

Offline Vanja

  • Predsjednik kluba
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4865
  • Karma: 43
  • Duster 2 Prestige 4x2 110
    • www.DaciaKlub.hr
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #20 on: February 19, 2012, 05:39:28 PM »
Gledaj to s pozitivne strane,možda kupe tvoju šutnju  :hehe

Offline DzoniLoganDci

  • Dacia profi vozac
  • ***
  • Posts: 209
  • Karma: 15
  • Vozi da zivis, zivi da vozis!!!!
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #21 on: August 14, 2012, 04:05:31 PM »
Pozdrav ekipa.
Evo i mene nakon duge stanke, nazalost sa ne tako dobrim vijestima.
Naime, necu da mislite da bombardujem marku dacia i slicno, ail jednostavno sta je previse , je previse.
Evo nekih mojih nezgoda sa Loganom 1,5 dci, 2006 godina.

2010 radjene dizne = 1000 e + svi ostali troskovi (cca 500 e )
2011 radjene dizne = 1000 e + jos vise troskova ( cca 800 e )
2011 druga masina = 1000 e + opet svi troskovi (veliki servis, dijagnostika, prebacivanje i ostalo = jos 600 e )

Svaki "ovlasteni servis i orginalni dijelovi" - pogotvo kocnice nisu izdrzale 10.000 km
Prednje polocice placene oko 600 kn nakon tih 10.000 km nisu postojale, i onda se desavalo da zbog potrosenosti smrdaju diskove, pa i tu ode zamjena, ali nemozes nista jer je auto na lizing i mora biti potvrda/racun iz servisa....
Ulje takodjer nije bilo nikakvo original ELF , ali iz bacve.....
To su sitnice koje sam sutio, jer nisam imao drugog izbora, a politika je takva da je servis uvjek u pravu...

I nakon 5 godina kupim u Gregureku u Osijeku plocic za 220 kn za oba diska , i stavim ih...
Vozio sam ih do nedavno, cca 2 godine, i iskreno neznam koliko km, jos uvjek su gore, ali naravno trebaju izmjenu, i biti ce za koji dan....
Toliko o originalu, i servisu....

Nije da prozivam servise, ali definitivno nisu ono sto su nekada bili, a sve ide na gore i gore...

Ali mi je prekipjelo kad sam vidio da mi sva vrata hrdjaju, ali doslovno... Znaci trunu, iznutra i izvana... To je porusilo sva moja ocekivanja i nadanja u vezi marke Dacia.
Prilazem slike da vidite kako to izgleda, prije saniranja stete, i naravno koja iziskuje jos EVRICA da se ulaze, a nebi trebalo sa obzirom da je jos "novi" auto....

Zatim u gepeku na desnoj strani odnekud baca vodu u gepek, moram skidati branik da pregledam sta je zapravo i o cemu se radi ispod branika.. Cim padne malo kise, tepisi mi budu puni vode...

Podna zastita od korozije, zastita u blatobranima, donji dio pragova - na tim dijelovima navedena zastita od korozije NE POSTOJI.... sto znaci da moram prije zime oprati auto i kupiti izolaciju, i naspricati...

6 punih godina vozim taj autic, imao sam samo rijeci hvale, ali ocito sam se prerano radovao....

Neznam dali ce se neko naljutiti na ovu objavu, i iskreno ne sekira me, ali bas ni malo, ali znamo svi nista na ovom svijetu nije savrseno pa tako ni auti sa proizvodne trake, i nije samo rijec o Dacii...

Treba napisati ne samo POHVALE i kvalitet, nego GRESKE i NE - KVALITET...

Eto, moram Vam reci da je moja ljubav prema Dacii sa velikog odusevljenja, dosla na veliko razocarenje, i bio sam prinudjen kupiti Golf 3 karavan, star skoro 18 godina, jer to je jedino sto mogu sam popraviti, a vozim se I S T O....

Posto mi nesto baguje net, stavicu slike preko imageshacka na dole navedeni link. Hvala.










edit: korozija, hrđa, hrdja,
« Last Edit: December 16, 2012, 12:06:48 PM by DarioGTI »
Never ride faster, than you guardian angel can fly.

Dacia Logan 1,5 dci , 2006 god. 150.000 km, nesto opremice, bez klime... Auto opravdao po udobnosti, kvaliteti, i cijeni. Test u jednom smjeru 1600 km bez prekida, potrosnja 4,5 lit crnog zlata :)))))) Odlicno

Offline Andjelko

  • Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4232
  • Karma: 94
  • Dacia Sandero Laureate 1.4+LPG
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #22 on: August 14, 2012, 09:26:58 PM »
1.Čiji je auto od autokuće ili tvoj?
2.koliko je to vozilo dobilo garanciju?
3.navedi servise gdje si obavljao servise prema servisnim uputstvima
4.još se nitko na forumu čak i van naše HR nije požalio da su mu kočnice izdržale sam 10000 km nako zamjene u ovlaštenom servisu
5.ato je na lizingu, OK kad napraviš servis i znadeš da nije OK odvezi auto u matičnu kuću koja je dala auto na lizing, neka oni tjeraju pravdu, vozilo je njihovo(to znadem iz iskustva vozila na lizingu u mojoj firmi pogotovo kada su limarski radovi a nisu dobro napravljeni9
6.ova korozija koju si pokazao na slici nije od jučer, to se golim okom moglo vidjeti daleko prije, ja svojevozilo (čitaj privatno vlasništvo) pregledam 2-3 puta godišnje zbog mogućnosti da tvornički nešto nije dobro odrađeno i zbog oštećenja koja nastaju upotrebom vozila
7.ne razumijem pojam "zaštita od korozije", pa svaki laik odmah primjeti da vozila nemaju bitumensku zaštitu podvozja kod kupnje, neki Dusteri su imali
8.nitko se ne ljuti ako se iznesu sve činjenice, jasno potkrepljene nekim dokazima
9.pisao sam na svom postu i ja za problem korozije na nekim dijelovima na Sanderu, sa time sam bio upoznat i prije kuonje preko foruma iz drugih država, nakon godine dana dobro sam provjerio i pisanim putom sa slikama reklamirao, sve riješeno u ovlaštenoj autokući gdje je vozilo kupljeno.
Na sanderima koji su proizvedeni poslije moga više tih problema nije bilo, kod svakog člana kojeg sam upoznao a vozo sandera odmah sam išao pogledati kritična mjesta
10. uspoređivati auto star 18 ili 6 godina pa bio on i stojadin(vozio tri modela) mislim da nije realno, vozim službeni golf star 12 godina oko 110000km dizel, osim male potrošnje drugo me ništa nije fasciniralo
11.većina nas nema uvjeta i znanja da sam popravlja vozila, ponekad i jednostavne stvari, zamisli da na parkiralištu u Zg počnem petljati po vozilu i naiđe komunalni redar.Kad ljudi u zgradi imaju radove i kada iznesu  van prvu vreću šute evo njega sa papirćekom, pa ti ne plati i sjedne ti na plaću, pa sudski troškovi........
12.  :a055: puno sreće sa novim autom, moj kum se nije usrećio sa kupnjom puno mlađeg Golfa, nakon tri godine ipak je odlučio na novi Peuget(ja sam ga uvjeravao da je Dacia bolja, jeftinija za 45000kn, nije me poslušao zaželio Lava u dvorištu i to dva 207 i 208  :laugh:
« Last Edit: August 16, 2012, 10:21:12 PM by Andjelko »

Offline DzoniLoganDci

  • Dacia profi vozac
  • ***
  • Posts: 209
  • Karma: 15
  • Vozi da zivis, zivi da vozis!!!!
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #23 on: August 16, 2012, 10:02:19 PM »
Plus svemu tome..
Kad je dacia isla na kasko zbog malo uspravnog puknuca branika, i laganog udubljenja blatobrana kod zmigavca, nisu pogodili boju, i onda su polirali cijeli auto, a auto je bio oko 3 godine star.
Pri tome stavili su novi branik, koji na sebi nije imao niti primer, niti filer, nego su bojali direktno na branik, usljed cega je nakon 6 i manje mjeseci doslo do otpadanja laka i same baze.
A od pravog posla djelilo ih je samo cistilo za plastku, primer za plastiku i filer.... zar je to toliko skupo da se napravi uredno, a steta je iznosila preko 5 000 kn......
Zalio sam se, ali mislili su da sam obican seljo pa me mislili preveslat, ali ja sam autolakier po struci, i nisam mutav kao sto misle, i kad su vidjeli da se nedam zajebavati, usutili su i priznali pogresku... ali neka, izgubili su samo musteriju, i propali..........
Nazalost morao sam vratiti stari branik kojemu je boja jos i danas kao i prvog dana, samo sto ima oko 7 cm puknuce branika (uspravno)...
Boju sa novog branika koji su bojali ogulio sam do temelja, i kad budem farbao i sredjivao koroziju moram i taj branik obojati, ali ici ce u komplet boju prednji i zadnji.
Zatim, cijene dijelova su preskupe na odnos cijena u srbiji u dacia servisima..
Evo jedan primjer...
Filter goriva za 1,5 dci  u osijeku na strosiki (vise ne radi) bio je manje od 600 kn i nemaju na stanju, morao se cekati oko 1 mjesec - najobicniji filter goriva, halo, o cemu pricamo,, zalosno ali isitnito...a u srbiji 100 km od mene isti taki filter - napominjem dacia servis prodaja vozila i slicno 220 kn.... velika razlika, i ima ih krsa na stanju
Zatim.. mrezice za branik. kod nas u istom servisu u osijeku cca 50 e jedna i nema ih na stanju, dok je u srbiji 20 e i ima ih puno skladiste....
To su samo sitnice koje usporedjujem...
Ako neko misli nesto kod nas prodat onda to radi na sasvim pogresan nacin...
Zatim prilikom stavljanja novog branika nisu stavili par tipli koje sam morao kupiti i staviti da drze plastiku.

Napominjem, ja ne prozivam nikog, nego samo kad pricamo da pricamo o svemu, ne zanima me ko ce se ljutiti ko nece, njegov problem...

E sad da odgovorim andjelku na iscrpnu repliku hehehe

1. auto je od autokuce, ili ti lizinga, ja sam samo korisnik dok se ne otplati
2. vozilo je dobilo 3 godine na mehaniku, 5 na limariju
3. ak lozic siroko polje
4. ako ja lazem, stare plocice ne lazu
5. ja taj auto ne vozim jako dugo vremena, a ne zelim i necu da svaki dan obilazim oko njega i gledam hoce li koja tackica da izbije.. samo sam rekao da VOZILO TRUNE NAKON 6 GODINA a nebi trebalo.
6. sve sam napisao pod brojem 5
7. ja nisam laik, a ako cu kupit novo auto i lezati pod njim i gledati sta ima sta nema, odoh da se ubijem... i nisam rekao da sam to saznao jucer, nego sam napisao da NEMA ZASTITU.
8. imam dokaze hvala bogu... stara masina, mjenjac, i racuni od dizni i druge masine - darac je cak i vidio sve dijelove.. tako da...
9. ovako, auto je kupljen sasvim slucajno, imao sam novog yarisa i prodao nakon 3 godine jer se prelazio ohhoho kilometara a on je fakat potrosac, ali je isoa kao zvrk. i uplatili smo opel astru i onda sam kroz voznju u djakovu naisao na dacia siroko polje, i izgubio akontaciju za opela i uplatio daciu.. i to je bio jedini dizel, koji je dosao iz siska, koji je nazalost , ustvari, masina i dizne su mu bile pod tvornickom greskom.... eto.. jedini dizel koji je bio u hrvatskoj, a drugi se morao cekati nekoliko mjeseci.. a prodali smo yarisa i trebao nam je auto, ai da sam ovo ocekivao sve.. nema sanse....
10. usporedjivati stari auto i novi svakako je  realno.. danas se novi stampaju kao lego kocke, a prije moj prijatelju nisu... da se razumjemo... mene fascinira sto mogu napravit generalku na golfu za 1500 kn (OSNOVNA GENERALKA) bez kompijutera, strucnjaka i slicno.... i to za par sati, a djelova imam i na benziskoj u plazma keksima...
11. to si u pravu, nemaju svi mjesto i 100 kvadrata garaze za sarafanje, a kamo li znanje... zato su servisi tu da naplate, ili otici kod nekog majstora uz preporuku da se to odradi jeftinije, a opet isto... ako onaj u servisu zavrne vijak 6 mm sa 10 kljucem, onda ce mislim i majstor koji nema sevis isto tako uraditi. nemoze uzet kljuc 9 ili 11...
12.hvala na zeljama sa novim autom... mada mi je golfini sasvim ok, karavan, dizel, komplet sam sve novo stavio na taj auto, ali ne razmisljam, da kucnem u drvo. dok dacia ide na bubanj, i da mogu bar jednu noc prespavati u miru da necu sa jutrom ici po starog jer mu je crkao.... negdje, zbgo nekog kvara....

ne pljujem po nijednoj marci, samo iznosim misljenja i iskustva sa svojim autom i servisima....

hvala na razumjevanju.....

cheers  :a055: :a055: :a055: :a055:

I jos jedan minus kod logana je taj da na zalost svih ljubitelja nabrijavanja muzike...
da loganov gepek nije pogodan za bas i slicno.
Jeste , ako na gornjoj polici di inace dodju 2 zvucnika izbusite 2 rupe i stavite alu cijev u gepek... da nekuda ima zrak di izaci....
Testirano sa 2 Pioneer subwoofera....
Probano, utvrdjeno, izvadjeno....
Kad se izvade zvucnici dobije se ljep zvuk basa...
Eto da bar dam jedan plus:) - tj, da odmah repliciram minusu par redova iznad :)
« Last Edit: August 16, 2012, 10:30:18 PM by DzoniLoganDci »
Never ride faster, than you guardian angel can fly.

Dacia Logan 1,5 dci , 2006 god. 150.000 km, nesto opremice, bez klime... Auto opravdao po udobnosti, kvaliteti, i cijeni. Test u jednom smjeru 1600 km bez prekida, potrosnja 4,5 lit crnog zlata :)))))) Odlicno

Offline DarioGTI

  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4951
  • Karma: 78
  • '00 BMW E46 320Ci
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #24 on: August 16, 2012, 10:27:33 PM »
Istina, ja sam djelove vidio svojim očima. Ovo sa korozijom je ne užasno, već zastrašujuće. Tako nije istrula ni moja druga SuperNova koja ima i par godina više i dosta više kilometara (ali je zato istrula na zadnjem lijevom rubnjaku, ali to se sredilo  :DD ), ali je zato ondašnji stanard izrada bio Rumunjski, a Logan ima Francuski standard izrade (to što Rumunji fušare je njihova stvar).

AK Lozić iz Osijeka je bila jedna velika blamaža za cijeli Renault-Nissan Hrvatska. Oni su radili po principu "ovaj mjesec radimo, sljedeći možda već nećemo". Nisu nikad imali čvrst odnos prema poslu, a ni prema klijentima. Tek kada im je zagustila prodaja zbog ove krize i tko zna čega sve još, počeli su Daciju spuštat sa 1. kata na prizemlje, iako je tada već bilo kasno, i sada taj kompleks auto kuće stoji zapušten sa 2metra viskom travom, žalosno. Uvijek se moralo čekati na djelove (osim na filtere ulja i zraka, ulje i eventualno antifriz), a o cijenama i ne profesionalnosti da ne pričam. Ovlašteni servisi jesu skupi, ali ovi su derali kao da im je zadnje. Ovo fušarenje sa lakiranjem branika je jedan čisti primjerak njihove psihologije rada. Na žalost. Sreća je jedino što ipak postoje auto kuće koje drže do svojih mušterija, kao recimo Cindrić (navodim njih jer sam tamo bio i malo uspio skontat kako to ide kod njih).

Sve u svemu, ovo je vjerojatno model napravljen u ponedjeljak. Iako mi je malo i sumnjivo što je to tada bio jedini Dizelaš u HR, da nije bila neka kemija već prije urađena - neznam, ali sve mi smrdi da je nešto sumnjivo od samog starta. Očito da je ovaj primjerak bio baksuzan kao i recimo Majin Stepway, rekao bih loša sreća.

Još bih samo potvrdio da je istinita ova razlika u cijenama i dostupnosti djelova u HR i u meni i Džoniju obližnjoj Srbiji, inače govorimo o Auto Kući Ferit u Baču. Slao sam im mailove par puta, puno toga su odmah imali na stanju, samo par egzotičnih djelova bi morali naručiti (set za reparaciju kočionih klješta, ali to bi morali i ovi iz HR naručivat), ali po višestruko jeftinijoj cijeni.

Ja osobno nisam za usporedbe starih auta, i novih. Istina je da za matorog Golfa nađeš djelove u pekari, i to friške, skoro pa vrele ispod peke, ali kad jedan Logan ovako istrune nakon 6 godina, a vidio sam i dotičnog Golfa kada je tek stigao u Džonijeve ruke, imao je tek dvije-tri manje rupe u podu koje su bile laički gledano dosta jednostavne za popravit, dok recimo ove žljebove za odvod vode ja osobno nemam ni zamisao kako bi se mogla temeljito odstranit hrđa, te onda vrata osposobit na pravi način tj lakirat. Moglo bi se nešto površno izvest, ali se bojim da bi procvjetalo za godinu dana, i onda opet isto njeSra.

Nije da gledam šturo i zadrto, niti imam išta od hvaljenja ili pljuvanja marke, ali poslje recimo ovakvih iskustava, poput Džonijevog i Majinog, ne treba samo okretat glavu kada ljudi pribjegnu nekom polovnjaku. Kod Maje je opet igrala potrošnja koliko sam shvatio, ali ne bitno sad i neću u detalje...

za kraj, ja samo mogu svima poželit sreću sa drugim autima, i mogu samo Bogu zahvalit što mene moja Dacia odlično služi (da ne bih sada urekao, kuckuckuc), nažalost neki nisu bili sreće kao ja i mnogi drugi sretni vlasnici dotične marke na ovom i drugim forumima.

PS - eto Džoni bar imamo neku zanimaciju preko zime, limarenje Logija... Neću nikom reć kakav je bio, ali ubodi par postotaka od prodajne cijene u moj pretinac za rukavice hahahahahaha

Samo polako i pun gas!  :a055:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (sold)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (sold)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (sold)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 190.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 5200km (DE)

Offline Andjelko

  • Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 4232
  • Karma: 94
  • Dacia Sandero Laureate 1.4+LPG
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #25 on: August 16, 2012, 10:42:54 PM »
Nakon pročitane replike   :a014:  nazdravljam  :a055:  DzoniLoganDci, žao mi je da si tako loše prošao, utjeha je da nisu svi bili takvog peha. I ja sam imao problem nakon limarskih radova u ovlaštenom servisu, ali da vozilo nisam "obišao" jednom u 1-2 mjeseca i dobro pregledao i ja bih vjerovatno nakon 6 godina imao problem korozije na mjestima gdje su radili popravak.Nitko  :a024:  mi ne garantira da nakon isteka garancije neće biti problem.  :1icon_nixweissA:

Offline DzoniLoganDci

  • Dacia profi vozac
  • ***
  • Posts: 209
  • Karma: 15
  • Vozi da zivis, zivi da vozis!!!!
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #26 on: August 16, 2012, 10:48:17 PM »
Andjelko, nisam ga htio vise obilaziti jer kad ostanes u beogradu u 2 ujutro sa crknutim diznama na autoputu bez pomoci... i to sa novim autom koji je kupljen da budem siguran u putu... misilm da je sve receno. sreca pa mi je drugi put crkao u osijeku na semaforu.... moje obilazenje je prestalo toga dana, kad je krenula nocna mora.... bez kraja naravno... strah je strah... i kao sto je dario rekao... vrata su trula i unutra, po pravilu bi morao da rezem vrata i mjenjam komad... ali.. skuplja pita nego tepsija.. i da, danas sam detaljno gledao... sva ta hrdja je krenula iznutra.. znaci vrata su trunila unutra jer nisu mazana smolom koa sprecava zadrzavane vlage i vode.. tako da ni u kom slucjau nisam mogao da vidim dok njie procvetalo kao pupoljak ruze :))))))) bemga.. ocito losa sreca.. nedesilo se nikome, a meni i maji neponovilo....
« Last Edit: August 16, 2012, 10:50:25 PM by DzoniLoganDci »
Never ride faster, than you guardian angel can fly.

Dacia Logan 1,5 dci , 2006 god. 150.000 km, nesto opremice, bez klime... Auto opravdao po udobnosti, kvaliteti, i cijeni. Test u jednom smjeru 1600 km bez prekida, potrosnja 4,5 lit crnog zlata :)))))) Odlicno

Offline DzoniLoganDci

  • Dacia profi vozac
  • ***
  • Posts: 209
  • Karma: 15
  • Vozi da zivis, zivi da vozis!!!!
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #27 on: August 16, 2012, 10:54:24 PM »
Darac, prvo tvog da malo doteramo stiliski, a onda cemo logija, i naravno za postotak smo see vec dogovorili :)
Never ride faster, than you guardian angel can fly.

Dacia Logan 1,5 dci , 2006 god. 150.000 km, nesto opremice, bez klime... Auto opravdao po udobnosti, kvaliteti, i cijeni. Test u jednom smjeru 1600 km bez prekida, potrosnja 4,5 lit crnog zlata :)))))) Odlicno

Offline DzoniLoganDci

  • Dacia profi vozac
  • ***
  • Posts: 209
  • Karma: 15
  • Vozi da zivis, zivi da vozis!!!!
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #28 on: August 16, 2012, 10:57:04 PM »
novi auto... tenkiraj, servisiraj, sjedi, vozi.......... a ne - obliazi, tenkiraj, servisiraj, servisiraj, popravljaj, i na kraju obnova.....
Never ride faster, than you guardian angel can fly.

Dacia Logan 1,5 dci , 2006 god. 150.000 km, nesto opremice, bez klime... Auto opravdao po udobnosti, kvaliteti, i cijeni. Test u jednom smjeru 1600 km bez prekida, potrosnja 4,5 lit crnog zlata :)))))) Odlicno

Offline vlado44

  • Dacia test vozac
  • **
  • Posts: 143
  • Karma: 7
  • Sandero 1.6 Laureate
    • 2CV blog
Odg: Korozija i problemi s lakom
« Reply #29 on: August 17, 2012, 07:39:02 AM »
Andjelko, točka 9. gdje pišeš o kritičnim mjestima.... kao vlasnik Sandera volio bih znati koja su to mjesta, pa ako nije problem di mogu pronaći tekst o tome? Hvala ;o)