Author Topic: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice  (Read 1537 times)

Offline Murphy

  • Dacia vozac
  • Posts: 22
  • Karma: 2
Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« on: October 24, 2018, 03:01:44 PM »
Ima li netko iskustvo sa spomenutim Loganom i vučom kamp prikolice do 750 kg?
Može li se uopće upustiti u to, konkretno na relaciji Bjelovar - Pula autocestom?

Do sada sam vukao šatorsku Brako prikolicu do 400 kg i nije bilo nekih problema.
Jedino dosta uspori uspon iznad Rijeke i još na par mjesta ali uglavnom ima spora
traka pa nije veliki problem.

LP

Offline logan

  • fosil
  • Global Moderator
  • Forumaš sa iskustvom
  • *****
  • Posts: 1306
  • Karma: 75
  • Logan 1,6 Laureate 2005.
Odg: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« Reply #1 on: October 24, 2018, 10:46:39 PM »
Nemam iskustva s vučom prikolice a nemam ni kuku iako sam ozbiljno razmišljao o ugradnji na mog Logana.
Čini mi se da bi prikolica teška 750 kg bila dota velik teret za Logana koji sam jedva da masom prelazi tonu.
Pogotovo na tako dugačkoj relaciji. Volio bih da griješim ali ja se ne bih usudio s mojim Loganom na takav podvig.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com
_________________________


Offline žac

  • Dacia Rally vozac
  • ****
  • Posts: 879
  • Karma: 15
  • Logan 1.4 MPI 2007. i Yugo 55 IN 2006.
Odg: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« Reply #2 on: October 25, 2018, 05:21:54 PM »
Ako prikolica ima inercione kocnice, a trebalo bi da ima, onda slobodno teraj.
Cak je i fabrika dozvolila prikolicu sa inercijalnim kocnicama do 1100 kg.

Evo

https://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2010-dacia-logan-ii-1.4/specifikacije

Offline Murphy

  • Dacia vozac
  • Posts: 22
  • Karma: 2
Odg: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« Reply #3 on: October 25, 2018, 10:42:57 PM »
Koliko vidim iz donjeg linka, dozvoljena težina prikolice s kočnicama
iznosi 1.100 kg za uspone do 8%. Sve preko toga nije dozvoljeno.

Na linku https://www.arz.hr/hr/autocesta/dionice/orehovica-cavle
vidi se da je najveći uzdužni nagib na dionici Orehovica-Čavle 6%.
Mislim da je to ujedno i najveći uzdužni nagib koji može biti na autocesti.
Postoje još neke 3 dionice s manjim uzdužnim nagibima.

Dakle, s tehničke strane gledano ne bih bio u prekršaju.

Ali i dalje ostaje ona praktična strana priče.
Olakotno je što svi uzdužni nagibi od 4% i više imaju spore trake
pa nikome ne smetaš a brzinu i prijenos prilagodiš uvjetima tereta
kako na uzbrdici tako i nizbrdici. Povremeni odmor se podrazumijeva.

No, također imam dojam da bi to bila poprilična avantura.
Zato bi valjala informacija iz prve ruke.



Offline Murphy

  • Dacia vozac
  • Posts: 22
  • Karma: 2
Odg: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« Reply #4 on: November 28, 2018, 11:30:43 AM »
Evo jedan zanimljiv link na tu temu:
https://towcar.info/GB/

Informativni izračuni velikog broja parametara
vezanih za vuču prikolice u odnosu na vozilo.

Zanimljive su i recenzije za razna vozila i prikolice:
https://towcar.info/GB/reviews.php

LP
« Last Edit: November 28, 2018, 11:34:13 AM by Murphy »

Offline žac

  • Dacia Rally vozac
  • ****
  • Posts: 879
  • Karma: 15
  • Logan 1.4 MPI 2007. i Yugo 55 IN 2006.
Odg: Dacia Logan 1.4 MPI 55 kW - vuca prikolice
« Reply #5 on: November 28, 2018, 05:47:45 PM »
Ooooo...odlicno, svidja mi se ovaj kalkulator.   :oklaski: