Nije problem u farovima bez leća već u lošim žaruljama.
I u običnom faru xenon žarulja može raditi jednako dobro kao i halogena ali treba imati kvalitetne žarulje.
Naime, staklena cijevčica xenonke ima malo proširenje u kojem nastaje svjetlosni luk. Kod žarulja koje su napravljene kvalieteno taj dio se nalazi milimetarski točno na istom mjestu gdje i žarna nit halogene žarulje pa kad takvu žarulju ugradimo u far, ona će rasipati svjetlost jednako kao i obična halogena.
Na jednom forumu je bio slučaj da je lik imao problem sa raspršivanjem snopa svjetla i zasljepljivanjem nakon što je ugradio HID kit na Renault Megane. Kad je nakon što je otkrio u čemu je kvaka promjenio žarulju dobio ispravan snop.
Upravo on je priložio fotke dviju naoko istih žarulja. Tek nakon objašnjenja i pomnijeg pregleda slika, primjeti se da je na je "balon" na žaruljama nije na istom mjestu tj. jedna od žarulja je neznatno dulja.
što se tiče H4 žarulja kakve imamo na Daciama, mene zanima jedino bi-xenon tj. da xenon svjetlo bud ei kod dugog i kratkog svijetla.
Te žarulje samo jednu ciječicu u kojoj nastaje svjetlosni luk ali za dobivanje kratkog svijetla imaju pokretnu metalnu kapicu koja zaklanja dio u kojem se stvara svjetlost i tako formira oblik snopa.
Evo jednog primjera kako izgleda dobra H4 bi-xenon žarulja.